wtorek, 31 grudnia 2013

Szampańskiej zabawy


27 komentarzy:

  1. Ta Pani taka nieubrana przyszła na szampana? Czy to uchodzi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba uchodzi, bo ta pani przyszła na szampańską zabawę, gdzie szampan to jakby tylko przy okazji ... ;)
      Pozdrawiam Noworocznie ♥

      Usuń
    2. A gdzie jest pan, co nie przy okazji, ha? Z kim ona - golusieńka biedulka ma się szampańsko bawić?

      Pozdrawiam w Nowym Roku!

      Usuń
    3. A gdzie jest Adam od tej Ewy?

      Usuń
    4. I mnie zaciekawiło, dlaczego nie ma Adama. Ale też nie ma mojego komentarza o tym.

      Usuń
    5. Adam zajmował się scenerią ... ;)
      Komentarza już szukam.

      Usuń
    6. Bo to jest jawny seksizm. Protestuję i żądam równouprawnienia.

      Usuń
    7. Seksizm, to chyba zbyt łagodnie ...
      Nie mam nic przeciw temu, aby Panie życzyły zabawy w podobny sposób.

      Usuń
    8. Zręcznie się wymigujesz.

      Usuń
    9. Ja bym w podobny sposób nie życzyła, myśląc /może błędnie/, że takie życzenia są tylko dla jednej płci ;) :)

      Usuń
    10. Ja też jestem - jak na razie - jedna płeć.
      Ale masz rację, nie pomyślałem, że są to życzenia głównie dla panów.
      Jak będzie "następna raza" to się poprawię ;) :)

      Usuń
    11. Obroniłeś się choinką z życzeniami na naszych blogach, więc tą razą daruję Ci ten "seksistowski nietakt".

      Usuń
  2. Andrzeju - zostawiam pierwszy uśmiech w nowym roku :-) ... na rozmnożenie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Malinko, to jest niewątpliwie najmilszy uśmiech blogowy, który odwzajemniam jak mogę :) :-D.
      Pozdrawiam Noworocznie ♥

      Usuń
    2. A skąd masz takie śliczne serduszko? Tylko dla Malinki i Bet? Buuuuuuuuuu, ja też chcę! O! :)

      Usuń
    3. To masz!
      Na Nowy Rok ♥ ♥ ♥
      Andrzej Rawicz (Anzai)

      Usuń
    4. Dziękuję Anzai. Odwzajemniam ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

      Usuń
    5. Powinno być "odserduszkowuję" ♥

      Usuń
    6. To dodaję jeszcze słoneczko ✺

      Usuń
    7. Wiedziałem, że jak Ci pokażę spiżarnię, to sama znajdziesz konfitury. ;)

      Usuń
    8. Szampana, Andrzeju, wypiłem i jak na razie nowy roczek mnie nie wkurza. Tyle tylko, że za parę tygodni stuknie mi licznik i zmieni się cyferka po sześćdziesiątce, a to nie za bardzo mnie rajcuje!
      Zapraszam do siebie na terapeutyczna dawkę kretyństwa...
      serdeczności

      Usuń
    9. Mam nadzieję, że poczęstowałeś się też tym smakołykiem stojącym z prawej strony ... ;)
      Już lecę trochę się skretynić.

      Usuń
  3. Ten delikatny cymes po prawej, Andrzeju, to jadłbym najmniejszą łyżeczką Zapraszam na występy mego kolejnego gościa!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Link exchange is nothing else but it is only placing the other person's blog link on
    your page at proper place and other person will also do same in favor of you.


    Also visit my webpage web hosting services in usa

    OdpowiedzUsuń
  5. Your style is unique compared to other folks I've read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity, Guess
    I will just bookmark this blog.

    My homepage; best web hosting for small business

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a really good tip particularly to those fresh to the blogosphere.

    Brief but very precise information… Many thanks
    for sharing this one. A must read article!

    My blog - your house alanis

    OdpowiedzUsuń
  7. Howdy! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My site addresses a lot of the same topics as yours and I feel
    we could greatly benefit from each other. If you are interested feel free to
    send me an email. I look forward to hearing from you!
    Awesome blog by the way!

    My web blog - car shipping yelp los angeles

    OdpowiedzUsuń