środa, 29 października 2014

Informacja



15 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    A nie doradzałam z etykietami na samym początku, ha? Teraz by nie było żmudnej roboty, o!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doradzałaś! I miałaś rację. Ale nadal nie wiem co zrobić z prezentacją dużych zdjęć? Zmniejszenie ich gubi efekt, który chciałem przekazać.
      Poza tym nie wiedziałem, że blog rozwinie się w tym kierunku.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja durnowata jestem i dlatego pytam gdzie te wtyczki? Patrzę w panel po prawej stronie i widzę: nawigację, etykiety, listę blogów,okienko kontaktu, wyszukiwarkę, google plusy i subskrybuj z tłumaczem. Co mam sprawdzić? Buuuuuu............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie nic nie musisz sprawdzać, bo wszystkie wtyczki będą działać. Problem pojawia się, gdy ktoś z zainstalowaną polską wersją oprogramowania chce korzystać z wtyczek poza granicami Polski. Wtedy trzeba dostosować soft do wymagań administratora sieci lokalnej. Takie miałem sygnały ...

      Usuń
  3. W celach poznawczych chciałam te wtyczki poznać:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek zawsze dążył do poznawania. ;)

      Usuń
    2. Dąży, ale nie zdążył bo nadal żadnej wtyczki nie widzę.

      Usuń
    3. No i chyba ich nie zobaczysz. Wtyczki to są dodatkowe narzędzia do przeglądarek (takie mini oprogramowania). Ale można zauważyć skutki, gdy się wyłączy "dodatki" w menu przeglądarki, to przyspiesza przeglądanie, tylko wtedy nie wszystko się ładuje, nie działają linki, inne jest formatowanie, itd. ...

      Usuń
    4. Acha. To i tak dla mnie za trudne, lepiej się czuję w menu kuchennym:)))

      Usuń
  4. Kurcze a ja grzebałam przy mojej liście blogów no i wygrzebałam - znikła mi lista i nie mogę odtworzyć nijak! No chyba przygłupia jakaś jestem .A twoje wtyczki u mnie działają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, pewno zamiast "Zapisz" kliknęło Ci się obok "Usuń". Trzeba będzie listę pisać od nowa, ale to drobiazg.
      Cieszę się, że moja wtyczka dobrze działa w Tobie. ;)
      Serdecznie pozdrawiam

      P.S. Na obszarze UE Blogger dość dobrze się sprawuje. Ja miałem sygnały tylko o kłopotach Polonii Amerykańskiej i Francuskiej.

      Usuń
  5. Z USA to za każdym razem po napisaniu posta , jest wejście bota z największą bazą danych to coś ala ACTA :)))
    Ostatnio w statystykach mam dużo wejść z Francji , wydaje mi się że za sprawą czerwonej jarzębiny :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy post jest pierw wychwytywany przez Google głównie przez portal Ask Fm. Też mam dużo wejść z Francji, głównie na modelki. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń